Städning pågår

Godmorgon eller vad jag ska säga!
Jag har varit vaken ett tag men inte kunnat skriva någonting förrän nu.
Jag vaknade av att älsklings pappa väckte mig klockan tolv, ja jag är en
sömntuta men det vart sent i natt. Igår var vi bara hemma men Fredrik
kom förbi och tog några öl med mig och Micke och slutade med att han vart
kvar här till klockan två eller där någonstans. Så med min fulla rätt så sov
jag till klockan tolv utan problem. Sen nu under dagen har jag duschat och
sen har vi haft besök av älsklings mamma och lite sådär. Och nu städar jag,
tog en paus för att uppdatera men det får väl göra? Älskling märker ingenting
för han är i Märsta och handlar skruvar till sängen! 
Idag ska vi åka iväg på middag lite senare, ska bli super mysigt att spendera
en lördag med ett par fina vänner en bit härifrån, som jag skrev förut på Ekerö!
Annars så ska jag väl fortsätta städa nu som är skit tråkigt sen ska jag sminka
mig och välja ut kläder till i kväll och lite sådant.. Vad ska ni göra i kväll då? 
Igår sa vi också adjö till mamma och Anders som åkte till Spanien, avis* 
Fick ett sms för ett tag sen där det stod att dom hade jätte fint väder och
att dom inte sovit så mycket för dom kom fram tidigt i morse! Avis igen*
Jag vill också åka iväg för att sola och bada, men det får bli snart hoppas
jag!
Återkommer om ett tag när jag dammsugit huset!
/Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0