Snyggare människa får man leta efter!

Nej jag är absolut inte lesbisk. Men snyggare människa får man leta efter!
Sophia Bush, riktigt snygg faktiskt. Fina kläder, fint hår, fint ansikte och kropp.
Aa, riktig förebild! Nej men jag tycker om henne, bäst är hon i OTH. Så är det.
Nu har jag varit ute i det hemska vädret och jag kan säga jag går INTE ut igen,
jag frös och det var iskallt och nej, jag går inte ut mer! Jag trodde faktiskt snön
skulle försvinna nu men icke, men man får väl se det positivt med snön med i 
stället för att gnälla på den. Men jag vill gärna ha sommar nu, sol och värme!
Sitter i köket vid datan som jag oftast gör nu förtiden, tänkte plugga men jag 
känner inte för det även om jag måste, släppte just in katten hon var helt snöig,
så gosar lite med henne nu och funderar på vad jag ska hitta på. Kanske göra mig
en kopp te eller någonting. Gäller att vara varm om halsen nu så man inte blir sjukt
förkyld igen, helt hemskt! Nu när jag äntligen är frisk igen efter min mardröms sjuka.
Så ont i halsen så man inte kan andas eller någonting knappt, inte äta eller sova. Blä!
Vad ska alla göra i helgen då?
Jag ska i alla fall göra en del.. Som är planerat redan!
I morgon ska vi köpa med oss mat hem till mamma och Anders och äta en mys middag
med dom två och efter det ska jag och älskling skjutsa dom till Arlanda för dom ska 
åka utomlands, avis* .. Därefter ska vi hem och jag vet inte riktigt. Mysa ner oss i soffan
eller någonting. No ide. 
Sen Lördag ska vi tillbringa kvällen med Löwet och Elin och äta god mat ute på Ekerö. Mys!
Väldigt länge sen vi träffades så känns som det är läge att träffa dom sötnosarna nu! :)
Men vi åker nog hem på natten där tror jag vilket vi inte brukar göra, men älskling ska skjutsa
Peppe och Myran till stan på Söndag så han ville nog hem, men det blir alltid trevligt ändå!
Sen jag själv, hm, söndag vet inte riktigt.. Njuta av sista dagen på helgen kanske? Som vanligt.
Vill shoppa, men tror inte det blir något sånt denna helg.
/Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0