Snö -.-


Hejsan hoppsan!
Nu har jag hunnit med skolan, övnings kört med Lena på körskolan och
även ätit mat. Det vart lasagne, vilket är gott som fan med lite grönsaker
till! Det är inte ofta man äter det så. Mums! Jag sitter för tillfället och lyssnar
på musik och ska försöka ta mig ut i detta oväder för att mata kaniner och 
sådär. Sen ska jag inte gå ut mer idag, usch vilket äckel väder och köra i detta
väder är mindre skoj, men det gick super bra idag:) Stolt! Det värsta är att 
mamma och Anders åker utomlands i morgon, jag är inte lite avundsjuk.. :/
Jag ska försöka hinna med en resa jag med, men vet inte när och med vem.
Men bli säkerligen med min älskling eller någonting. Och så ska jag och kris 
åka på spa inom en tid, men inget bestämt datum än. 
Jag är riktigt stolt över mig själv, för jag gillar inte Kemi i skolan så mycket, men 
igår fick vi tjugo frågegrejer vi skulle lämna in idag och jag gjorde det utan problem
i tid :) Starkt gjort. Haha. 
Nu ska jag kila ut men jag skriver senare igen, lite bloggtorka om vad jag ska skriva om;)
/Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0