Plugg time!

Godkväll alla underbara!
Hoppas alla haft en bra dag för min har varit sådär i alla fall. Okej, den har faktiskt
varit bra men vart lite grinig på dagen när jag var tvungen att åka till skolan för skit
kort lektion och sedan också vänta ap länge på bussen! Det är en bit hem och lantbussar
går inte allt för ofta som centrala bussarna. Men jag är hemma i alla fall! Vilket är skönt.
Varit hemma länge ändå men a skitsamma! Nu tänkte jag i alla fall plugga, inte alls roligt
men måste göras. Sen tänkte jag även ta en skön dusch. Kanske inte håret men skönt att
duscha kroppen bara! Avslappnande! Hur har eran dag varit? Vad har ni gjort för något? 
/Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0