Onsdag

Ja, denna dag är värdelös för jag har både ont i magen och halsen men
det går säkert över snart. Magen är bättre men trodde jag skulle spy i morse
så jag gick inte till skolan men min hals gör så ont så skulle kunna gräva ner
mig. Jag var ju förkyld för typ en månad sen men nu är det tillbaks? Vad är
detta? Hatar denna tid på året då det är lätt att bli sjuk och så, förut hade jag
världens bästa immunförsvar men nu är det sådär, känns inte bra. Men kan 
ju bero på vitaminbrist och sånt om man lättare bli sjuk va? Hört det i alla fall.
Igår var vi i Uppsala som ni vet? Vi fick med oss en spegel, skoställ, klädshängare,
tallrikar, kaffe/te koppar, glas, mattor och massa sådant. Nu är jag nöjd när det gäller
hallen men Mickes pappa är här just nu och kollar lite i hallen och hälsar på. Älskling
kan mycket själv, men när det kom till tapeter osv så är hans pappa bättre på det,
mer erfarenhet helt enkelt!
Nu ska jag vila en stund och även försöka plugga!
/Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0