Ledig!

Godmorgon! Jag har just fått i mig lite frukost/lunch + fikabröd. Ja, jag 
är hemma idag! Vaknade klockan nio i morse och sminkade mig och sådär
som jag gör varje morgon men när jag skulle titta ut så fick jag inte upp dörren
det hade blåst igen snö på utsidan.. Kul.. Så jag skickade sms till en i skolan
och även sjukanmälde mig. Men sen fick jag ett sms tillbaka att vi fick vara 
lediga för det är knappt ingen i skolan, jävla snö! Okej, sjukt skönt att vara ledig
men samtidigt så, det är sjukt.. Okej när det kommer vanlig snö och tåg och bussar
blir inställda då tycker man det är barnsligt, men nu kan jag faktiskt förstå. Det är 
halt och det snöar och det yrar runt så man blir alldeles knäpp på detta väder.
Någon som håller med? 
Nu ska jag lägga mig och kolla på ensam hemma och mysa ner mig under täcket
en stund innan jag ska börja klä mig och sånt innan vi ska till mamma senare.. 
Burr, hemskt att åka bil dit, usch.. Gillar inte detta. Även jag övningskörde igår
när det var en början på de här vädret. Men det gick faktiskt bra! :) 
På bilden jag lagt ut så vill jag inte visa mitt nyvakna ansikte, men jag fryser så
sitter med älsklings AIK tröja/jacka och ser inte ut pga snöööö på fönstret.. 
/Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0