Jordgubbar till frukost

Godmorgon alla underbara! 
Idag känns som en dag som ingenting kan bli fel, jag är på bra humör och fick sova ut.
Jag sov till nyss för jag ska ta halv ett bussen hemifrån för idag börjar jag inte skolan
förrän klockan två! Skönt fast nej? Eller jo kanske :) Lite senare bara. Sen efter det har
jag tid på körskolan direkt, så ska ta en liten sväng med Lena. 
Nu har jag fixat håret lite men inte kommit någon längre vart om jag ska vara helt ärlig.
Ska sminka mig och lite sådär också men det har jag inte hunnit heller. Så kanske ska 
börja snart! 
Igår kväll var jag duktig också, fixade klart nästan allt i Kemin som vi gjorde i skolan
och som skulle vara klart till idag, några frågor kvar men jag har även renskrivit. Nu 
blir Gunnar glad:) Våran lärare alltså.
Kom på att jag även måste välja ut kläder så det är nog bäst jag inte gör ett för stort
morgoninlägg för då hinner jag inte med någonting annat som är ett måste. Ha ha !
Idag börjar jag två och slutar kanske fyra eller lite tidigare, sen börjar min körlektion
tjugo över fyra och slutar tio över fem och då står älskling där. Så inte hemma förrän
halv sex kvart i sex kanske,. Kan försöka hinna blogga i skolan :) 
/Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0