I morgon är det fredag!

Godkväll allesammans! 
Just nu sitter jag och försöker hitta ro i kroppen för att jag ska kunna plugga. Känns inte så bra för jag vill verkligen inte men det måste göras det också, eller hur? Inte är det synd om mig inte. Eller jo det är synd om alla oss som får gå i skolan.. Ha ha! Nej men nu ska vi inte vara så! Jag sitter här med min cola flaska och en liten liten godis påse men det där pluggsuget kommer aldrig fram? skumt, men jag måste. Har en hel del att göra. Jag äter aldrig aldrig aldrig godis nästan men unnade mig en liten godis påse nu men vet inte riktigt.. Gott är det men det är ingenting jag måste ha! Colan är det värre med! Idag har jag inte varit i skolan, nej för jag hade ingenting intressant där. Skoja, hade en lektion och det behövdes inte idag för jag gjorde allt igår och har viktigare plugg framför mig. Så nu ska jag ta mig i kragen och göra det som måste göras. Vad har ni gjort idag? Jag har i alla fall städat och kollat film och sådär. 
Och nej jag har inte samma kläder på mig idag igen, tröjan jag hade igår
gled nyss på för jag frös så jävligt! Haha :) Dax för pluggandet som suger.
/Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0