Dålig uppdatering!

God kväll kära ni!
Jag sitter framför datorn och älskling kollar på hockey, men idag har även jag ett litet öga 
på hockeyn, men det är för det är AIK-DIF. Men annars sitter jag faktiskt och unnar mig 
några glas cola med is i för att jag varit så duktig och kört bil idag, eller rättare sagt igår 
och idag. Det går hur bra som helst just nu med körningen, vilket känns super skönt! Nu
känns det som man är ganska nära, jag längtar tills jag kan sätta mig i bilen och gasa iväg
själv utan att någon ska behöva skjutsa osv, bil har jag en och den är toppen! Kör i min bil
hemma så den vet jag också hur den fungerar:)
Just nu funderar jag på att plugga, ingen ork men jag måste faktiskt! Och börjar halv ett 
i morgon så jag kan ta lite ledig tid i morgon bitti och sova om jag pluggar nu! Skulle vara
skönt. Jag som är så sjukt morgon trött.. Herregud, få upp mig i sängen går inte om jag 
inte vill. Ha ha.. 
Annars dessa dagar jag inte uppdaterat så har jag gått i skolan, varit med om snöstorm, 
varit på Ekerö men det skrev jag ju. Vi hade det i alla fall jätte mysigt med våra vänner
på Ekerö. Vi åt jätte god mat tillsammans, glass och jag och Elin kollade på en film som
gick på tv och så drack vi cola med is. Drack även 2 öl, men inte mer! Så vi hade super
trevligt! Sen på söndagen åkte älskling och skjutsade Peppe och dom till båten medan
jag deckade direkt efter en dusch, för vi la oss vid halv fem så jag jag var helt död dagen
efter.. Haha!
Annars är allt sig likt, men nu måste jag plugga! Och på lördag ska jag åka till farmor och
äta god mat och sova över där och snacka massa skit! Mysigt<3
/Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0