Dålig uppdatering igen.

Nu har det varit en sjukt dålig uppdatering igen och det ber jag om ursäkt för, eftersom det faktiskt finns folk som läser min blogg dagligen! Men jag har bara inte haft tid eller ork till att logga in för att skriva några rader. Men nu har jag i stället desto mer att skriva om tänker ni? Ja det kanske jag har, det har ändå gott några dagar sen sist. Men jag kan börja med förra helgen! 
Fredagen: Var jag och hjärtat bara hemma och tog det lugnt, jag kollade på film och laddade upp inför lördagen!
Lördagen: Åkte jag hem till farmor min, vi började med fika i centrum och handlade lite småsaker. Sen gick vi hem igen och låste in oss resten av kvällen, vi åt god mat och drack vitt vin hon hade köpt + bra filmer och massa skitsnack. Om ni undrar är min farmor inte alls som alla andra, hon är helt underbar och som mig i skallen! Okej, hon klär och sminkar sig inte så, men hon kan man prata med om ALLT. Hon är världens bästa! 
Söndag: Tog jag ett varmt bad och fixade mig sen hämtade älskling mig där. Sen åkte vi hem och då kom Kristine på besök så åt mat ihop och hade det trevligt. 
Där har ni min helg lite kort. Och idag har jag endast varit hemma, ledig.. :) Så har fixat lite i stallet med tanke på att grannens kaniner fick bebisar, men som händer ganska ofta så kan någon bebis dö vid födseln så hjälpte henne med att ta bort de och så.. Men var bara 1.. 
Nu sitter jag i alla fall vid datorn i köket och dricker cola! Vi ska äta räkor lite senare och mysa till det. Jag var på körskolan för någon timme sedan och körde dubbel lektion så är ganska trött just nu. Fy bubblan vad bra det går men man blir trött efter 100 min! 
/Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0